Friday, August 12, 2011

OH LELAKI IDAMAN !

cehhhh....entry harini ttg lelaki yg menjadi pilihan wanita....lelaki yang paling menjadi kegilaan wanita adalah "LELAKI NAKAL YANG DALAM HATI ADA TAMAN"....yelah....dpt lelaki macam ni baru meriah hidup...nak pilih yg baik sgt,x seronok gak...kang itu x bleh,ini x bleh...nak pilih yg jahat kang,terlampau jahat plak...so pilihlah yg nakal tp punya hati yg lembut...lelaki camni selalunya klu dpan kawan-kawan..fuhh nampak jahat...ganas..garang...tp sebenarnya dia baik...rasa-rasanya MY'AWAK' cam tu x????hehehe

okayy entry yang cukup ringkas !

I love u my 'awak' , sincerely from the bottom of my heart :)

hello semua....harini mood CM baik-baik aja..so,bleh lah kita sambung ber'blog' yer...Mmmm....CM rindu kat my 'awak'.....sepanjang puasa 12hari ni CM cuma jumpa dia sekali jer...hurmm nak wat camner...sekarang ni dia ada masalah transport..so,CM x lah mendesak sgt untuk jumpa...tp rindu ttp rindu !harini,my 'awak' buka puasa dengan perempuan lain....GGGRRRR....x delah...perempuan tu promoter kat tempat dia keje..dan CM kenal..CM saja je buat-buat merajuk...HEHE...merajuk manja....hehe...walaupun sebenarnya CM percaya pada dia..CM nak gak rasa cemburu...cam best jer..hehe...kepada my 'awak'.....iye jgn gatal taw....no..no..no....





OPSS !! pic ni x de kena mengena dgn entry diatas ya...
~~sekadar hiasan~~~
~~my bff (sue)~~

Wednesday, August 10, 2011

aku tidak mungkin menjadi cinta pertamamu..tp biarkan aku menjadi cinta terakhirmu...


x hebat coz...snap sendiri..

my 'AWAK'

ok.entry kali ni CM nak cerita pasal my 'AWAK'...mesti ada yg tertanya-tanya siapa my 'awak' tu...oklah..my 'awak' tu ialah seseorg yg sangat special...nak kata boyfrenz,bukan boyfrenz...tp nak kata bukan boyfrenz,dia boyfrenz !ntah....hehe...senang cerita,we all 'couple' x rasmi...hehe...dulu we all couple...then break.....now we all together but tanpa status rasmi...we all same like couple yg lain..adanya adegan pujuk-memujuk...cemburu....dan janji-menjanji....wah yg best die janji xkan gatal dgn gurl lain !suke !CM happy dgn my 'AWAK'..die sederhana tp sempurna...tp ntah sampai kapan kami akan menyembunyikan hubungan ini....mungkin sehingga adanya status rasmi antara kami...dia minta CM bg dia masa...so,CM x mo desak...biar keputusan dibuat oleh dia tanpa adanya pengaruh dr CM...dia x taw pasal blog CM...klu pun dia taw,CM nak die taw...CM  ♥  MY'AWAK' !!

~~Setiap hari saya rindu awak ... ♥  awak kena tahu tuu .... >.<  ~~

mish ERAMAN MALAYSIA

mish giler sama kengkawan kat eraman malaysia (malaysia airport niaga)..lebih 6 bulan CM hidup tanpa ERAMAN MALAYSIA...dalam stress-stress pun,ada yang menariknya disana..kawan-kawan !weh aku rindu korang !hurmmm...3 tahun CM bersama ERAMAN...banyak suka duka CM lalui....tp CM x mo cerita keburukannya..x baek..buruk-buruk ERAMAN ni,3 tahun gak CM mncari rezeki kt cna...so,x sepatutnya CM buruk-burukkn tempat yg dah byk beri rezeki pada CM..satu je yg CM x suka..bukan sebab company..tp sikap segelintir manusia yang hipokrit...sangat CM x berkenan...harap-harap sekarang dah x camtu....so,CM nak kongsi kenagan-kenagan CM semasa di ERAMAN MALAYSIA...zassss !

ni waktu promotion !
dari kiri sylvia,lina,lisha,CM,sue,nurul & eddie

ni snap kat dalam klia jungle..
belakang-fahmi
kiri-nieza,fifi & CM

cara-cara team df2 tdo..
contest mencari staff yg sgt beauty bila tdo..
atas dr kiri-CM,jimmy,fahmi,nieza & lisha
bawah dr kiri-sein,bell,ramzy,eddie & azmi










































ha ni CM bila beruniform ERAMAN MALAYSIA..

SAFEE SALI DIRISIK KELAB BUNDESLIGA DI JERMAN

BOLA !
CM percaya ramai rakyat malaysia yang masih tidak boleh terima kekalahan malaysia melayakkan diri ke pusingan ke3 kelayakkan piala dunia...CM pun begitu..tp CM tak salahkan pemain-pemain kita..mereka dah buat yang terbaik...cuma belum rezeki kita untuk melayakkan diri..tapi apa pun..CM x suke cara pasukan singapore main..tak apalah..dah rezeki mereka..kita tinggalkan cerita tu..yg CM nak tulis adalah mengenai penyerang kebanggaan kita SAFEE SALI..yg kini bermain dgn pasukan PELITA JAYA di indonesia..dengar khabar dr tuan badan..dia dilamar untuk bermain di jerman.....walaupun belum secara rasmi,ia adalah berita yg sangat menggembirakan...mari kita doakan kareer SAFEE SALI..gud luck !

~~adakah safee akan ke jerman pula??~~

selamat berpuasa !

assalamualaikum......wah lama CM x update blog....walaupun x de komitmen skarang..tp cik memey ttp x sempat nak update blog kesayangan CM ni..tp CM x penah lupa kat blog ni taw...hurmmm pejam celik..dah 10hari kita berpuasa....lg 20 hari nak raya..wahhh seronok...tp yg x best..ini tahun pertama CM beraya sebagai penganggur...hahha...takpe..kita tgk nanti..ada x yg nak bg CM duit rayer !hehehe....so,dikesempatan ini..CM nak susun 10 jari andai CM ada menulis entry yg mengguris hati dan perasaan kalian..CM x sengaja taw..ampunn...hehe...oklah...CM x mo tulis panjang-panjang..nanti u oll bosan..hehe..oklah..CM sayang u oll !!

~~~CM tu singkatan CIK MEMEY taw~~~