Tuesday, September 13, 2011

oh ayah & Ibu

Assalamualaikum semua...hurmm harini biase2 je...x de yang istimewa.....oklah,now CM nak kongsi  dengan u all disebalik lagu AYAH & IBU nyanyian SUDIRMAN dimata CM..

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari

(terima kasih mak..abah...kerana kalian lah adik lahir kat dunia ni dengan izin ALLAH...
kalianlah yang mewarnakankan hari2 adik...kalianlah yang menyempurnakan adik agar jadi manusia yang berguna.mak dan abah yang tercinta. Puterimu kini telah dewasa berkat bimbingan dan asuhan mak dan abah. Tiada balasan yang bisa adik berikan untuk menebus kebaikan mak dan abah selain doa dan harapan semoga Allah membalasnya dengan kebaikan sebanyak-banyaknya.)

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

(maafkan adik..andai adik ada terkasar...andai adik ada kurang ajar dengan kalian..adik sedar..adik bukan anak yang baik..adik x pernah berniat untuk menyinggung hati kalian...maaf...)

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat

(abahlah wali ku...tetapi..abah dah pun pergi...adik harap abah tenang kat sana...abah..biarpun kita dah terpisah...tapi adik tetap anak abah..dan abah satu2nya ayah kandung adik..)

Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

(adik akan ingat pesan kalian...adik akan jadi manusia berguna..adik akan tolong orang2 susah...adik bangga dengan mak dan abah....adik bangga...)

No comments:

Post a Comment