Friday, September 2, 2011

perlukah meratapi kehilangan??

entah..
aku sendiri tak pasti akan perasaan aku pada dia..
yang pasti aku tak sanggup hilang dia..
aku cuba mencari tahu..
dimana silapnya aku..
dimana salahnya aku..
tapi aku tidak pernah temui jawapannya...
ya,,,kita KEKASIH !
jasad kita bersama tapi hati kita tidak bersatu..
apa yang aku lakukan..
apa yang aku buat..
semuanya salah dimata kau..
betapa hinanya aku dimata kau !
jujur..
sekarang aku mahu lupakan kau !
aku punya impian,tapi kau dah hancurkannya !
aku tak marah,benci,apatah lagi menyimpan dendam..
aku ikhlaskan segalanya..
dan sedikit pun aku tidak menyesal mengenali kau..
TUHAN temukan kita supaya aku belajar..
belajar mencintai dengan tulus..
ya,aku mencintai kau dengan tulus..
dan aku pasti..
kau juga melukai aku juga dengan tulusnya...
entah kenapa..
aku rasa aku dah cukup kuat untuk lepaskan kau pergi...
aku mahu mulakan hidup baru..
yang pasti bukan dengan kau..
kerana aku pasti..satu saat TUHAN pasti temukan aku dengan org yang lebih baik..
selamat tinggal..
aku hanya kehilangan orang yang aku cinta...
tetapi kau..
kehilangan org yang mencintai kau dengan setulus hati..

No comments:

Post a Comment