Friday, August 26, 2011

BERHENTI MENCINTAIMU

seharusnya aku pergi saat kau tolak aku..
seharusnya aku tidak lagi disini..
menanti kau ucap kata cinta..
kata cinta yang tak mungkin...
aku bertahan dengan setiap kerenahmu..
agar kau rasa hadirku..
ya,aku takut patah hati !
aku takut hilang kau !
tahukah kau,setiap patah perkataan dari mulut kau
melukai hati aku !
ya,berteman itu memang indah !
tapi dilukai itu tersangat sakit..
aku cuma ingin menatap wajah kau..
mendengar cerita kau..
aku ingin ketawa dan berbahagi hati dengan kau..
tolong beri aku penjelasan..
apa erti semua ini..
apa erti kau beri aku harapan...
sebelum cinta yang suci ini menjadi hina..
lebih baik aku pergi..
berhenti merindui kau..
dan bunuh cinta ini..
ku mohon..ajar aku cara lupakan kau..
agar aku tetap kuat tanpa bayangan kau..
aku mohon..
jangan datang lagi dalam hidup aku lagi !!!

satu saat..ALLAH pasti temukan CM dengan yang lebih baik..INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment