Wednesday, June 8, 2011

jom bercinta

aku mnta pd ALLAH setangkai bunga, DIA brikan kaktus berduri..
aku mnta kupu2, DIA berikan ulat berbulu..
aku sedih & kecewa..namun kemudian,
kaktus itu berbunga indah skali..
dan ulat itu pn mnjadi kupu2 yg cntk..
itu jln ALLAH, indah pd masanya!!!
ALLAH tdk mmberi apa yg kita hrpkn,
tp DIA mmberi apa yg kita perlukan..



I wrote your name in the sand...
but the waves washed it away......
then I wrote it in the sky...
but the wind blew it away...
so I wrote it in my heart...
and that's where it will stay...



Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!


Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I


klaw awk tye ape yg lbih penting..diri awk atau nyawa sy..
tntu sy akn jwb nyawa sy....
sy bukan xhargai awk......tp sebab.........
awklah nyawa sy.........:)



~~~~hati cik memey berbunga-bunga~~~~

No comments:

Post a Comment