Wednesday, February 23, 2011

MALAYSIA BOLEH...!!!

menarik..tertarik..kau mmg deboom...seronok giler...walaupun aku tgk bola kat umah berdua dgn anak buah akuyg baru 7bulan tu..aku gembira..sbb malaysia makan pakistan 2-0...seronok...seperti yg aku jangkakan...malaysia pasti menang..walaupun ada sedikit kegusaran dihati bila ramai tunggak utama x main...tp aku ttp sokong malaysia..tanah tumpah darahku...ermm..tp aku mmg geram dgn pemain pakista jersey no17..ntah sape nama..aku x ingat..dan rasanya aku x berminat nak tahu..huhuhu..mana x nye aku geram..suke2 hati dia tendang buah hati aku si khairul fahmi che mat...ape dia ingat fahmi tu bola ke??ermm...tp x pelah..yg penting dia kena kad merah..dan x pat main dah..hahhaha...balik jual karpet..opsss..!!huhuhu....x sabar nak tunggu 9hb...lawan kat pakistan plak..comfirm menang lah malaysia...go malaysia go...!

p/s:aku puji perlawanan kali ni..x de guna laser..hahhhahaha

No comments:

Post a Comment