Tuesday, November 30, 2010

sELamAt pEnGaNtIn bArU bUaT kAwAnkU...fAhmI & nUrUL


kuala kangsar,26 november 2010...berlangsungnya pernikahan fahmi & nurul...sama cantik,sama padan...walaupun aku sedikit terkilan,kerana tidak dpt bersama-sama mereka meraikan hari bahagia mereka...sepatutnya aku ada pada hari bahagia mereka,tetapi oleh kerana abg kandung ku telah ke rahmatullah pada hari yg sama..aku terpaksa membatalkan trip aku ke kuala kangsar...pape pun aku doakan korang bahagia..dan kekal ke anak cucu...slamat menempuh alam rumah tangga...

Selamat pengantin baru
Selamat berbahagia
Selamat ke anak cucu
Selamat sejahtera

Semoga berpanjangan
Semoga berkekalan
Semoga satu tujuan
Semoga aman

Hidup mestilah kukuh
Sabar paling perlu
Cinta setiap hari
Senyum mesti selalu
oooo....

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2009/08/lirik-lagu-selamat-pengantin-baru-wann.html#ixzz16piHTCEF

No comments:

Post a Comment