Sunday, June 13, 2010

aduh tiba-tiba plak aku sedey..

malam ni...aku tiba2 teringatkn dia...aku dah janji dgn diri aku..yg aku x kn ingat dia..tp...fikiran ku tiba2 melayang....semuanya gara2 mndengar lagu 'cintaku terakhir'...ni lah lagu yg dia beri aku setahun yg lalu..katanya...dgrlah lagu ni..dan hayati liriknya...itulah perasaan ku padamu....hurmm....Tuhan....aku rindukn kasih sayangnya...namun aku yakin,dia sememangnya tidak memerlukan aku...bantu aku lupakan dia....lenyapkan fikiranku dr memikirkn dia....
aku sedey....bila terlihat jam ditgnnya...jam pemberian ku..sampai saat ni..dia masih memakainya...jam couple yg aku beli dgn penuh rasa kasih dan sayang...polo britania club....setelah putus,aku berikan jam ku padanya...aku mahu dia memberikan jam itu kpd perempuan yg benar2 dia cinta...perempuan yg akan mnjadi suri dalam hidup dia...atau klu dia mahu buangkn jam itu...aku prnah memintanya...simpan sehingga salah satu antara kita menghembuskan nafas terakhir...kerna jam itu,tidak ada gantinya...jam cinta antara aku dgn dia....biarpun semuanya telah pun berakhir......

No comments:

Post a Comment