Monday, June 7, 2010

4 bulan berlalu....

cinta aku dgn dia terlerai 4 bulan lalu...time tu aku mmg btol2 giler...coz aku btol2 sayang dan cintakn dia...malam 5hb febuary,masa dia hantar aku balik dr makan malam..dia bagitahu,dia nk putuskn hubungan..mahunye aku x giler...bila aku tanye puncanya...KERANA AKU ANAK NEGERI SEMBILAN....familynya x kn dpt menerima aku....TUHAN,knape mesti aku....
emm....mulai hari tu..aku rasa aku x mahu lagi hidup....aku lari...aku duduk tepi jalan sorang2..aku jadi giler...aku x sanggup pergi keje dan lihat dia...aku mc buat kali pertama setelah 2 tahun aku bekerja tanpa mc...akhirnya prinsip aku gagal aku prtahankn smta2 krana dia...argghh...
3 minggu aku x sentuh nasi..pulang dr keje,aku berkurung dlm bilik...aku telan mcm2 pil...dgn harapan aku akan sakit..dan dia kembali kpd aku...tp sume tu sia2...
kemudian aku cuba mngenali kakaknya...ternyata kakaknya tiada masalah untuk menerima aku...sbenarnya..selain dr halangan keluarga..
dia mmg x mahukn aku...katanya aku terlalu mengongkong...dia x mahu aku mngambil tahu ttg dia walaupun aku gf dia...apa guna aku mnjadi kekasihnya,andai aku tidak boleh mengetahui ttg dia...
hurmmm...sampai saat ni..sukar untuk aku lupakn dia....tambahan pula hari2 aku bertemunya di tempat keje..tp aku harus cuba....cuba dan cuba....
ape pun aku doakn kamu bahagia ARY.....

No comments:

Post a Comment